۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

واریز ۱۱ میلیارد ریال به حساب مدارس قزوین برای مقابله با کرونا

واریز ۱۱ میلیارد ریال  به حساب مدارس قزوین برای مقابله با کرونا

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۱ میلیارد ریال اعتبار به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به حساب مدارس استان واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی اصغری ظهر چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با شورای معاونان نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ۱۱ میلیارد ریال اعتبار به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به حساب مدارس استان واریز می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های مجازی و روش‌های دیگر جایگزین به منظور تعطیل نبودن فرآیند آموزش باید مورد پیگیری مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد.

اصغری بیان کرد: در سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: مبلغ جمع آوری شده توسط فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین در قالب سیل مهربانی به دست هم وطنان در استان سیستان رسید.

اصغری اظهار داشت: انتشار اخبار خوب از اقدامات مدارس و معلمان عزیز در زمینه آموزش‌های مجازی موردتوجه و پیگیری باشد خوشبختانه اقدامات و تمهیدات خوبی در سطح مدارس استان برای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفته است.

وی یادآور شد: آموزش تعطیل شدنی نیست و از این زمان تعطیلی به عنوان یک فرصت آموزشی و تجربه جدید استفاده شود تا معلمان با خلق ابتکارات و خلاقیت‌های خود زمینه‌های خوب آموزش در فضای مجازی را فراهم کنند.

کد خبر 4870096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      سلام .ای کاش با آن ۱۱ میلیارد ریال اعتبار، برای هر دانش آموز استان ارزش قائل شوید ود ر روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ، یک دستکش و ماسک درورودی در به آنها دهید.